Samlivskurs for par som har barn fra før: -Kjærlighet i nyfamilien- "forelsket og forpliktet"

Mange par lever i “morderne nyfamilier” der èn eller begge har barn fra tidligere forhold. Det har sine gleder og utfordringer. Vi tilbyr en helg med fokus på parforholdet deres! Vi tematiserer tilknytning, følelser, nærhet, kommunikasjon og reparasjon i samlivet. Og vi snakker om livet med dine, mine og våre barn, og hvordan gi tid og rom for alle personer og relasjoner i familien.

Samlivskurs for par som har barn fra før: -Kjærlighet i nyfamilien-

Ingen kommende kurs