Sør-Rogaland, avd. Stavanger

Vårt kontor i Stavanger dekker kommunene Stavanger Sola, Randaberg, Sandnes, Forsand, Strand, Hjelmeland, Finnøy Rennesøy og Kvitsøy. Kontoret er en del av Stiftelsen Kirkens Familievern. Alle familievernkontor arbeider etter samme lover og regler. Du trenger ikke henvisning for å komme til oss. Kontoret har også avdelinger på Bryne og i Egersund

Sør-Rogaland, avd. Stavanger

Telefontider: 08.30-15.00

Epost: familievernkontoret.sor-rogaland@bufetat.no

Åpningstider: Alle dager 08.00–15.00 unntatt tirsdag 08.00–17.00

Familievernkontoret i Sør-Rogaland, avdeling Stavanger tilbyr gratis parterapi, familieterapi og pliktig mekling ved samlivsbrudd. Du trenger ikke henvisning for å komme til oss.

De fleste kommer til oss for rådgivning og samtaler om hverdagsproblemer i parforholdet. Eller når det er vansker, konflikter eller kriser i familien. Du kan helt uforpliktende ta kontakt med oss per telefon eller epost.

Merk! Vennligst vær forsiktig med personopplysninger hvis du kontakter oss på mail.

Vi som jobber på familievernkontoret er utdannet som psykologer, pedagoger og sosionomer med videreutdanning i familieterapi. Alle som jobber hos oss har taushetsplikt.

Ventetid: Familievernkontoret har som mål å tilby meklingstime innen 3 uker fra bestilling. I andre saker som par- og familieterapi og foreldreveiledning har vi som målsetting at ventetiden ikke skal være mer enn fire uker. I disse sakene vil par med barn blir prioritert.

Ingen kommende kurs