Trondheim

Kontoret dekker alle kommunene i Sør-Trøndelag, vårt hovedkontor er i Trondheim. Du trenger ikke henvisning for å komme til oss. Tilbudet er gratis.

Trondheim

Åpningstider: 08:00 - 15:30

Telefontider: 08:15-11:15 og 12:00-15:00 (mandag til fredag)

Telefon: 739 90 500

Epost: familievernkontoret.i.trondheim@bufetat.no

Merk! Vennligst vær forsiktig med personopplysninger hvis du kontakter oss på e-post.

Info: Familievernkontoret opplever for tiden stor pågang. Dette har medført lang ventetid for dem som ønsker bistand til parterapi og foreldresamarbeid.

Vi har derfor besluttet å gjennomføre 3 uker med begrenset inntak av nye saker for å prøve å få ned ventelista. Begrensningen gjelder for perioden

fom. 13.05.24 - tom. 02.06.24.

Meklinger er ikke berørt av det begrensede inntaket.

Ingen kommende kurs